چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه ها و ابزارهای فناوری اطلاعات

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه ها و ابزارهای فناوری اطلاعات

مبانی نظری فناوری اطلاعات
دانلود مبانی نظری فناوری اطلاعات
پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات
ادبیات نظری فناوری اطلاعات
فصل دوم پایان نامه فناوری اطلاعات
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات
ادبیات و مبانی نظری فناوری اطلاعات

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه ها و ابزارهای فناوری اطلاعات

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه مبانی نظری فناوری اطلاعات

– مولفه‌های فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات به تولید، ذخیره، اصلاح، بازیابی و انتقال سریع اطلاعات به كمك رایانه و دیگر وسایل الكترونیكی اشاره دارد. سه مؤلفه ضروری برای فناوری اطلاعات عبارت است از: سخت افزار، نرم افزار، و بانك اطلاعات (داورپناه، 1381، ص 81).

2-2-1-1- سخت افزار: سخت افزار اصطلاحی است كه در مورد اجزای فیزیكی یك سیستم رایانه‌ای به كار می‌رود. از دیدگاه كلی یك دستگاه رایانه شامل سه بخش اصلی واحد پردازنده مركزی [1] وسایل
ورودی ـ خروجی [2] و حافظه‌ اصلی [3] است. واحد پردازنده مركزی را می‌توان مغز رایانه نامید، زیرا هم تمام محاسبات و عملیات را انجام می‌دهد و هم كنترل قسمت‌های مختلف دیگر برعهده آن است. وسایل ورودی و هر وسیله ای كه بتواند اطلاعات یا علایمی را به واحد پردازنده مركزی ارسال یا مستقیماً به داخل حافظه منتقل كند، همچنین هر وسیله‌ای كه بتواند اطلاعات یا علایمی كه واحد پردازنده مركزی تولید كرده یا داخل حافظه ذخیره شده است، به گونه‌ای دریافت كند یا به نمایش در آورده وسیله خروجی گویند. از جمله وسایل خروجی و ورودی می‌توان به كارت خوان، چشم الكترونیكی، صفحه انگشتی حساس، صفحه كلید، و چاپگر اشاره كرد. حافظه اصلی در واقع انباره رایانه است. دركنار حافظه اصلی رایانه‌ها از حافظه كمكی كه معمول ترین آن ها دیسكت رایانه‌ای است، نیز استفاده می‌نمایند.

2-2-1-2- نرم افزار: سخت افزار یا مجموعه اجزای فیزیكی به تنهایی قادر به انجام دادن هیچ عملی نبوده و لازم است با اجرای فرمان هایی این مجموعه فعال شود و دستورهای كاربر را اجرا كند. دو گروه نرم افزار كاملاً مشخص وجود دارد. نرم افزار سیستم و نرم افزار كاربردی، نرم افزار سیستم عملیات رایانه را هماهنگ ساخته و نرم افزار كاربردی برای حل مسائل خاص تجاری طراحی می‌شود.

2-2-1-3- بانك اطلاعاتی: به مجموعه‌ای از كلیه داده‌های مورد استفاده در یك برنامه كاربردی (خواه یك فایل یا چند فایل) بانك اطلاعاتی اطلاق می‌شود. پایگاه اطلاعاتی یا بانك اطلاعاتی مجموعه‌ای از فایل‌های مربوط به هم است. منظور از “مربوط به هم” این است كه تغییر یك فایل از پایگاه اطلاعاتی ممكن است باعث یك سلسله تغییر در دیگر فایل‌های این پایگاه شود. مزیت یك پایگاه اطلاعاتی ایجاد مجموعه‌ای از اطلاعات هم سان مربوط به یك سازمان و حذف افزونگی اطلاعات و عدم یك دستی است.

 

2-2-2- عوامل زیر ساختی فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات به یك زیر ساخت مناسب نیاز دارد كه از تمام جنبه ‌ها از جمله جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی متوازن باشد. عوامل زیر ساخت متفاوتی نظیر عوامل فنی، مدیریتی، كاركنان، اقتصادی، فرهنگی- اجتماعی و دولتی قطعاً بهره‌گیری فناوری اطلاعات در كتابخانه‌ها را تحت تأثیر قرار خواهند داد. این موارد به صورت زیر دسته بندی می‌شود (داورپناه، 1381):

1. عوامل فنی: سخت افزار و نرم افزار رایانه، ارتباط از راه دور، استانداردها، اشتراک رایانه‌ای، تأمین انرژی (برق)؛

2. عوامل مدیریتی: روند اجرایی، حمایت مدیران رده بالا، صلاحیت ثبات در مدیریت، همکاری؛

3. عوامل کارکنان: کارکنان متخصص، استخدام کارکنان، نگرش کتابداران به فناوری اطلاعات، آموزش ضمن خدمت.

4. عوامل اقتصادی: منابع مالی، هزینه فناوری اطلاعات، مبادله ارز؛

5. عوامل اجتماعی- فرهنگی: نظام آموزشی، کاربران (نگرش فرهنگی جامعه)، زبان انجمن‌های تخصصی، صنایع داخلی اطلاع رسانی؛

6. عوامل دولتی: سیاست ملی اطلاع رسانی، قوانین و مقررات، سازمان ملی اطلاع رسانی؛

 یاد آور می‌شود که این مقولات به نحو دقیق از یکدیگر منفک نبوده و تداخل زیادی میان عوامل وجود دارد. ریشه این متغیرها را در برخی موارد درون جامعه و در برخی موارد در درون کتابخانه باید مورد مطالعه قرار داد.

میزان موفقیت بهره‌گیری از فناوری‌های نوین اطلاعات نیز به میزان توافق این متغیرهای به هم مرتبط بستگی دارد. هر کدام از این عوامل، مشخصات خاص خود را دارند، ولی اساساً حلقه‌های یک زنجیر هستند و بستر را برای طراحی، نگاهداری و بهره‌گیری موفقیت آمیز فناوری اطلاعات هموار می‌کنند؛ لذا هنگام بهره‌گیری از فناوری اطلاعات باید همه این عوامل مورد نظر باشند.

 

 

2-3- کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان ها

فناوری اطلاعات در سازمان ها دارای كاربردهای متفاوتی است، بیشتر صاحب نظران این گونه كاربردها را به دو نوع طبقه بندی نموده اند:

2-3-1- كاربرد عملیاتی

در ابعاد تخصصی، استفاده از فناوری اطلاعات را كاربرد عملیاتی فناوری اطلاعات می‌نامند. تهیه لیست حقوق، صدور احكام كارگزینی، پیش‌بینی  موجودی، برنامه ریزی تولید و توزیع و تخصیص نیروی كار، هزینه- یابی صنعتی، تهیه صورت‌های مالی و سود و زیان و دیگر وظایف تخصصی از جمله  زمینه‌های كاربرد عملیاتی فناوری اطلاعاتی هستند. در این سطح فناوری اطلاعات و رایانه موجب گسترش خودكارشدن كارها و امور اداری شده و در نتیجه به انجام اقتصادی كارها و سرعت آن ها منتهی می‌شود. كاربرد عملیاتی فناوری اطلاعات در سازمان ها پیامدهای عمده زیر را در پی داشته است:

افزایش بهره ‌وری؛

افزایش اثر بخشی از طریق كاهش هزینه‌های عملیاتی كه این كاهش از چند جهت امكان پذیر می‌گردد. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان نیاز به نیروی انسانی كاهش می‌یابد.

فناوری اطلاعات با ایجاد امكان دسترسی به اطلاعات دقیق راجع به مواردی مانند سطح موجودی، سبب كاهش هزینه‌های عملیاتی شده، موجب كاهش سطح ضایعات و زمان لازم برای تولید می‌گردد؛

ارائه روش‌های كنترل فعالیت‌های منابع انسانی؛

افزایش قدرت رقابت سازمان در اثر پیشرفت‌های حاصله در كنترل كیفی و نوآوری؛

 

2-3-2- كاربرد اطلاعاتی

هرچند در ابتدا ابزار فناوری صرفا برای ماشینی کردن فرایندهای دفتری استفاده می‌شد، اما به سرعت این تفکر شکل گرفت که یک ابزار اطلاعاتی- ارتباطی ارزشمند است که می‌تواند به میزان زیادی بهره وری را افزایش دهد.

كاربرد اطلاعاتی فناوری اطلاعات سبب تسهیل جمع آوری، ذخیره، و انتشار اطلاعات می‌گردد. به عبارت دیگر اگر رایانه و دیگر فناوری‌های عملیاتی، در نقش كاربرد عملیاتی به عنوان یك وسیله و ابزار مكانیكی تبدیل داده به ستاده عمل می‌كنند، در نقش اطلاعاتی به عنوان یك عنصر و عامل اصلی در جمع آوری، انتقال و انتشار عناصر و عوامل اطلاعاتی به شمار می‌روند. نقش اطلاعاتی به كنترل و انتشار اطلاعات بر اساس اهداف، مقررات و استانداردهای سازمان كمك می‌کند. برنامه‌ریزی آموزش، تحقیقات بازاریابی، تحقیق در عملیات، پیش‌بینی فروش و… از جمله زمینه‌های كاربردی فناوری اطلاعات می‌باشند. این وظایف اغلب نقش ستادی و پشتیبانی وظایف تخصصی را دارا هستند.

كاربرد اطلاعاتی فناوری اطلاعات نیز نتایج زیر را به عهده دارد:

كمك به انتشار اطلاعات رسمی در سازمان؛

افزایش هماهنگی بیشتر بین واحدهای اصلی و فرعی سازمان؛

دستیابی به سیستم‌های اطلاعات مدیریت استاندارد و پیشرفته؛

تأمین اطلاعات لازم برای تصمیم گیری سریع و دقیق؛                             

مدیران به كمك این معلومات و بینش‌های اساسی و تجهیز به ابزار فناوری جدید تصمیم گیری و مهارت‌های كار با رایانه ها، لوح‌های فشرده، شبكه‌های تعامل اطلاعاتی و الكترونیكی، تصویری، و صوتی می‌توانند رفتار حرفه ای مناسب قرن بیست و یكم خود را برای افزایش اثر بخش كارایی و توسعه و بهسازی سازمان نشان دهند.

یکی از تأثیرات مهمی که فناوری اطلاعات در کتابخانه ها گذاشته تغییر در روش رهبری و مدیریت می‌باشد. روش رهبری و هدایت یکی از عناصری است که می‌تواند تأثیر مثبت و منفی بر تلاش‌های مدیریت تغییر ناشی از فناوری اطلاعات داشته باشد (بیات، 1389).

فناوری اطلاعات موجب تغییر در شیوه کسب و کار شده، به طوری که مدیریت این گونه سازمان ها با مسائل کاملا متفاوت در مقایسه با سازمان‌های عصر صنعتی مواجه شده اند. در نتیجه نحوه تصمیم گیری، منابع تصمیم، زمان و موضوعات مورد تصمیم گیری دگرگون شده و افراد تصمیم گیرنده در هر سطح از سازمان با مسائل خاص خود درگیر می‌باشند (مدهوشی، 1381).

فناوری اطلاعات موجب شده است که در مراحل تبدیل اطلاعات از شکلی به شکل دیگر تحولی رخ داده و اطلاعات تبلور یافته در اختیار مصرف کنندگان آن قرار گیرد. در واقع فناوری اطلاعات با تغییراتی که در روند ذخیره، بازیابی، و مدیریت اطلاعات ایجاد کرده نقش کتابداران و شکل‌های مختلف خدمات کتابخانه ها را نیز تغییر داده و آن ها را از بافت سنتی خود خارج نموده است. کاربرد فناوری اطلاعات در کتابخانه ها و مراکز اسناد به هر شکل و اندازه اساسا به سه عامل سخت افزار، نرم افزار، و نیروی انسانی بستگی دارد و مفهوم این جمله در برگیرنده انواع ابزارهای ارتباطی از قبیل رایانه، ماهواره، رادیو، تلویزیون، لوح‌های فشرده، تلفن، تلکس، نمابر، و بزرگراه‌های اطلاعاتی است. فناوری اطلاعات در بهسازی خدمات کتابخانه ها و تسریع در ارائه آن تأثیر چشمگیری داشته موجب تسهیل و سرعت در ارتباط و تصمیم گیری‌های بین مدیران و کتابداران شده است.

[1] Central Processing Unit (CPU)

[2] Input – Outpout Device

[3] Main Memory

 

 

 

 

منبع:فروشگاه ساز فایلینا

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم: پیشینه پژوهش

مبانی نظری فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات 12

2-1-1- فناوری چیست 12

2-1-2- فناوری اطلاعات و تعریف‌های آن 13

2-2- مولفه ها و عوامل زیرساختی فناوری اطلاعات 15

2-2-1- مولفه‌های فناوری اطلاعات 15

2-2-1-1- سخت افزار 15

2-2-1-2- نرم افزار 16

2-2-1-3- بانك اطلاعاتی 16

2-2-2- عوامل زیر ساختی فناوری اطلاعات 16

2-3- کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان ها 17

2-3-1- كاربرد عملیاتی 17

2-3-2- كاربرد اطلاعاتی 18

2-4- ابزارهای فناوری اطلاعات 19

2-4-1- پست الکترونیک  19

2-4-2- دورنگار (فاکس مایل)  20

2-4-3- كنفرانس از راه دور  20

2-4-4- کنفرانس صوتی (شنیداری)  21

2-4-5- کنفرانس ویدیویی (صوتی-تصویری)  21

2-4-6- کنفرانس رایانه ای  21

2-4-7- پست صوتی 22

2-4-8- ویدیوتکس یا پیام نما  22

2-4-9- پایگاه داده‌های عمومی 23

2-4-10- شبکه گسترده جهانی 23

2-4-11- چت (گفتگو)  23

2-4-12- اتوماسیون اداری  24

2-5- مزایا و معایب فناوری اطلاعات 25

2-5-1- مزایای فناوری اطلاعات  25

2-5-2- محدودیت‌های فناوری اطلاعات 26

2-6- فناوری اطلاعات در کتابخانه ها 27

2-6-1- تاریخچه ورود فناوری اطلاعات به کتابخانه ها 27

2-6-2- تاثیر فناوری اطلاعات بر کتابخانه ها 29

 

پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات

2-11- مروری بر مطالعات انجام شده

2-11-1- پژوهش‌های داخلی

2-11-2- پژوهش‌های خارجی

2-12- جمع‌بندی 

 

 

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

 

  • ارزیابی زیست محیطی نیروگاه های برقابی كوچك ضرورت یا عدم ضرورت

    ارزیابی زیست محیطی نیروگاه های برقابی كوچك ضرورت یا عدم ضرورت آلودگی زیست محیطی نیروگاه های برقابی كوچك ارزیابی زیست محیطی نیروگاه ارزیابی زیست محیطی نیروگاه های برقابی كوچك ضرورت یا عدم ضرورت دانلود مقالات برق دانلود مقالات رشته برق…

  • پرسشنامه تولید ناب

    پرسشنامه تولید ناب پرسشنامه تولید ناب دانلود پرسشنامه تولید ناب پرسشنامه استاندارد تولید ناب دانلود پرسشنامه استاندارد تولید ناب پرسشنامه تولید ناب در شرکت های تولیدی دانلود پرسشنامه تولید ناب در شرکت های تولیدی پرسشنامه رابطه بین تولید ناب و…

  • پاورپوینت آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش دانه بندی مصالح ریز دانه در 16 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جدول و نمودار

    پاورپوینت آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش دانه بندی مصالح ریز دانه در 16 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جدول و نمودار کلمات کلیدی : پاورپوینت آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش دانه بندی مصالح ریز دانه رفتن به…

  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه

    ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه پایان نامه ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه شاخص های ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت شايعه و افكار عمومي

    پاورپوینت شايعه و افكار عمومي کلمات کلیدی : پاورپوینت شايعه و افكار عمومي شايعه و افكار عمومي تحقیق شايعه و افكار عمومي مفهوم شایعه ویژگی های شایعه چگونگی پیدایش شایعه زمینه پذیرش و سرعت انجام شایعه چگونگی خنثی سازی و…

  • مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی قرارداد هماهنگی برای زنجیره تأمین سوخت زیستی در چین

    مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی قرارداد هماهنگی برای زنجیره تأمین سوخت زیستی در چین کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده…

  • بررسی تطبیقی و سیر تحولات احزاب سیاسی در ایران

    بررسی تطبیقی و سیر تحولات احزاب سیاسی در ایران احزاب سیاسی در ایران تحولات احزاب سیاسی در ایران بررسی تطبیقی احزاب سیاسی در ایران مشخصه های احزاب سیاسی ایران خصوصیات احزاب سیاسی ایران قبل از انقلاب خصوصیات احزاب سیاسی ایران…

  • پروپوزال بررسی شیوه های مدیریت پروژه ای در سازمانها با استاندارد PMBOK

    پروپوزال بررسی شیوه های مدیریت پروژه ای در سازمانها با استاندارد PMBOK استاندارد PMBOK در مدیریت پروژه طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK پروپوزال پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها مدیریت پروژه های…

  • تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان

    تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان هوش رقابتی وفاداری مشتریان خدمات بانکی تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان بانک ملی استان آذربایجان غربی وفاداری مشتریان به خدمات بانکی دانلود مقاله مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت دانلود مقالات…

  • آزمایشگاه بتن و سایر مصالح

    آزمایشگاه بتن و سایر مصالح کلمات کلیدی : آزمایشگاه بتن و سایر مصالح رفتن به سایت اصلی آزمایشگاه بتن و سایر مصالح در 22 صفحه  pdf آزمایش دانه بندی مصالح ریز دانه و درشت دانه آزمایش رطوبت سنجی مصالح سنگی…

  • پرسشنامه ارزیابی فرآیند آموزش کارکنان براساس استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵ ISO

    پرسشنامه ارزیابی فرآیند آموزش کارکنان براساس استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵ ISO پرسشنامه آموزش کارکنان پرسشنامه فرآیند آموزش کارکنان پرسشنامه ارزیابی فرآیند آموزش کارکنان پرسشنامه ارزیابی فرآیند آموزش کارکنان در شرکت رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه استاندارد ارزیابی فرآیند آموزش…

  • پاور پوینت و ارائه کامل تقویت کننده های عملیاتی (Op-amp)

    پاور پوینت و ارائه کامل تقویت کننده های عملیاتی (Op-amp) آپ امپ حذف سیگنال مشترک تقویت کننده های عملیاتی ویژگی های اپ امپ ایده آل دانلود پاور پوینت تقویت کننده های عملیاتی دانلود پاور پوینت آپ امپ دانلود پاور پوینت…

  • پروپوزال بکارگیری روشهای داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان

    پروپوزال بکارگیری روشهای داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان داده کاوی در مدیریت دانش مشتریان بانک مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی مدیریت دانش مشتریان بانک با تکنیکهای داده‌کاوی مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده‌کاوی پروپوزال مدیریت دانش…

  • پروژه برنامه نویسی مهندسی نرم افزار با عنوان سیستم پرسنلی طراحی شده با VB.net و متدولوژی UML

    پروژه برنامه نویسی مهندسی نرم افزار با عنوان سیستم پرسنلی طراحی شده با VB.net و متدولوژی UML طراحی سیستم پرسنلی تجزیه و تحلیل سیستم پرسنلی تجزیه و تحلیل سیستم پرسنلی با متدولوژی UML دانلود پروژه برنامه نویسی مهندسی نرم افزار…

  • ارزیابی عملکرد شرکت ها با روش تحلیل پوششی داده ها

    ارزیابی عملکرد شرکت ها با روش تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت های تعاونی پایان نامه ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد شرکت های…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سازمانی مبانی نظری ساختار سازمانی دانلود مبانی نظری ساختار سازمانی پیشینه تحقیق ساختار سازمانی ادبیات نظری ساختار سازمانی فصل دوم پایان نامه ساختار سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی ادبیات و مبانی…

  • فصل دوم پایان نامه هوش معنوی و سلامت روانی

    فصل دوم پایان نامه هوش معنوی و سلامت روانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش معنوی فصل دوم پایان نامه سلامت روانی دانلود فصل دوم پایان نامه هوش معنوی دانلود فصل دوم پایان نامه سلامت روانی فصل دوم…

  • مقاله رشته گرافیک با عنوان خط و نقطه

    مقاله رشته گرافیک با عنوان خط و نقطه خط نقطه عناصر بصری و تجسمی دانلود مقاله رشته گرافیک با عنوان خط و نقطه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز…

  • واکاوی حقوقی مسدود کردن تنگه هرمز

    واکاوی حقوقی مسدود کردن تنگه هرمز حقوق بین الملل دریاها حقوق بین المللی تنگه ها حقوق بین المللی تنگه هرمز چگونگی مسدود نمودن تنگه هرمز واکاوی حقوقی مسدود کردن تنگه هرمز بررسی مسدود نمودن تنگه هرمز دانلود مقاله مسدود کردن…

  • بررسی لعن و نفرین از دیدگاه خدا و ائمه

    بررسی لعن و نفرین از دیدگاه خدا و ائمه لعن و نفرین از دیدگاه قرآن لعن و نفرین در زیارت عاشورا لعن و نفرین از دیدگاه خدا و ائمه دانلود مقاله بررسی لعن و نفرین از دیدگاه خدا و ائمه…

  • بررسی و ماهیت بی تفاوتی سازمانی و مشخصه های آن از دیدگاه کورمن

    بررسی و ماهیت بی تفاوتی سازمانی و مشخصه های آن از دیدگاه کورمن کلمات کلیدی : نظریه های انگیزش عوامل بی تفاوتی سازمانی تحقیق کامل بی تفاوتی در سازمان بی تفاوتی کارکنان در سازمان مقاله در مورد بی تفاوتی سازمانی…

  • علل شکلگیری مطالبات معوق بانک صادرات و ارائه الگو برای وصول آن

    علل شکلگیری مطالبات معوق بانک صادرات و ارائه الگو برای وصول آن مطالبات بانکی چیست راهکارهای وصول مطالبات عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی وصول مطالبات چیست وصول مطالبات بانک صادرات راهکارهایی برای بهبود وصول مطالبات شناسایی عوامل مطالبات…

  • استفاده از فیلترهای ذره ای برای ردیابی هدف در شبکه های بیسیم با رویکرد مشارکتی

    استفاده از فیلترهای ذره ای برای ردیابی هدف در شبکه های بیسیم با رویکرد مشارکتی فیلترهای ذره ای شبکه های بیسیم موقعیت یابی مشارکتی تکنیکهای تخمین موقعیت موقعیت یابی در شبکه های بیسیم استفاده از فیلترهای ذره ای برای ردیابی…

  • ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار

    ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار انبار انبارداری ماشین آلات انبار ابزارهای مورد استفاده در انبار دانلود مقاله ماشین آلات و ابزارهای انبار دانلود مقاله ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • بررسی پردازشگرهای سیگنال دیجیتال و کاربرد آنها

    بررسی پردازشگرهای سیگنال دیجیتال و کاربرد آنها پردازشگر سیگنال دیجیتال پردازنده های DSP پردازنده های دیجیتال سیستم های قدرت و رله های حفاظتی مطالعه و بررسی پردازنده های DSP و امکان سنجی یک سامانه ی حداقل جهت کار با آنها…

  • دانلود پروژه شبیه سازی ترانزیستور FET نانو وایر سیلیكونی با استفاده از شبكه های عصبی مصنوعی

    دانلود پروژه شبیه سازی ترانزیستور FET نانو وایر سیلیكونی با استفاده از شبكه های عصبی مصنوعی شبیه سازی ترانزیستور FET ترانزیستور FET نانو وایر شبكه عصبی مصنوعی Neural Network Silicon Nanowire FET شبكه ANFIS رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه…

  • دانلود پروپوزال روانشناسی با موضوع شادکامی

    دانلود پروپوزال روانشناسی با موضوع شادکامی کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه شادکامی پایان نامه های شادکامی پایان نامه مقایسه شادکامی پایان نامه بررسی شادکامی پایان نامه با موضوع شادکامی پایان نامه درباره شادکامی پایان نامه روانشناسی شادکامی پایان نامه…

  • اخلاق پژوهش

    اخلاق پژوهش اخلاق پژوهش پاورپوینت اخلاق در پژوهش مقاله اخلاق در پژوهش اهمیت اخلاق در پژوهش اخلاق در پژوهش pdf کاربرد اخلاق در پژوهش چیست تاریخچه اخلاق پژوهش اخلاق پژوهشی چیست ملاحظات اخلاقی در انجام پژوهش رفتن به سایت اصلی…

  • نتایج نظرسنجی ارزیابی پیاده سازی موفق ERP در سازمان های دولتی

    نتایج نظرسنجی ارزیابی پیاده سازی موفق ERP در سازمان های دولتی نتایج نظرسنجی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP نتایج نظرسنجی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP نتایج نظرسنجی پیاده سازی موفق سیستم ERP نتایج نظرسنجی ارزیابی آمادگی سازمان برای…

  • بررسی اجزای سرمایه فکری و شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی

    بررسی اجزای سرمایه فکری و شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی اجزای سرمایه فکری شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی رابطه سرمایه فکری و توسعه انسانی تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی رابطه سرمایه فکری و توسعه انسانی در…